•  Płatności
  1. Na każdy sprzedany towar Sprzedawca może otrzymać imienny dowód zakupu, w takim przypadku powinien podać dane niezbędne do wystawienia faktury w polu Uwagi, podczas składania zamówienia.
  1. Płatność́ za zamówiony towar może nastąpić́ za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych lub przelewem na konto bankowe sklepu. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  2. Płatność za pośrednictwem płatności elektronicznych można wykonać z następujących systemów bankowych: mTransfer – mBank, Inteligo – PKO BP, Bank Pekao, Bank PKO – IKO, Bank PKO- IPKO, Bank Pekao- PeoPay, VOLKSWAGEN BANK – POLSKA, Bank Zachodni WBK, BNP PARIBAS, Pocztowy24, Deutsche Bank, SGB Bank SA, GET IN BANK, Credit Agricole, ING, Bank BGŻ, Raiffeisen Bank Polska, Eurobank, Millennium BANK, BOŚ BankCiti Bank Handlowy, Alior Bank, PBS Bank, NET – Bank Express, Toyota Bank, PLUS Bank, T-Mobile – Usługi bankowe oraz przez operatorów następujących kart płatniczych: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
  • DOSTAWA  Każdy produkt w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie. Przesyłki dostarczają firmy kurierskie – czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych.

Termin wysyłki produktów na zamówienie jest ustalany indywidualnie:)

 

Jeśli masz pytania odnośnie swojego zamówienia chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania:

Paulina  575 320 530  /sale@woodnwool.com.pl

Asia 533 099 007    /joanna.jurczak@woodnwool.com.pl

 

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu